Aprently awareness
Partner: Aprently
Dátum: 2024 nyár-ősz
Partnerünk hosszútávú lakáskiadással foglalkozó startup. Közös projektünk keretében egy 30 mp-es social médiára optimalizált reklámfilmet hoztunk létre.
Folyamat
Üzleti probléma
A projekt alapja a márka bevezetése volt.
Elemzés,
stratégiai kutatás
Elemeztük a márkastratégiát, üzeneteket és ezek alapján szekunder kutatást végeztünk.
Kreatív koncepció
A kutatás alapján keresünk egy olyan insightot, amiből megszületett a kreatív koncepció.
Exekúció
A kreatív koncepciókat social médiában futó reklámfilmként valósítottuk meg.
Célcsoport
A célcsoport a partner márkastratégiája alapján meg volt határozva, ezen felül pedig kidolgozott persona is rendelkezésünkre állt.
Üzenet
Elsődleges üzenet:
Az Aprently letisztultságával és biztonságával magabiztosságot ad a bérleti folyamatban résztvevőnek.
Másodlagos üzenet:
A bérleti folyamat minden állomása az Aprentlynél van.
Reklámfilm célja
-
Ismertség növelésére alkalmas eszköz
-
Márka hosszútávú építése
-
Minőségi tartalom gyártása, amely:
-
hosszútávon segít a márkaasszociációk javításában
-
lead-ek generálásának támogatásában
-
-
Több időszakban, visszatérően is felhasználható tartalom
-
PR események támogatása
Utómunkálatok
-
Vágás
-
Hangmérnöki munka
-
Narráció
-
Fényelés
-
Zeneszerkesztés (a hangi anyagok korlátlan licensekkel kerülnek átadásra)
Project Crew
-
Rendező
-
Operatőr
-
Világosító
-
Hangmérnök
-
Vágó
-
Asszisztens
-
Karakter
-
Narráció